Wednesday, March 17, 2010

~sekali lagi aku di hampa kan~

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 12:38 AM
dammit!
xsangka smua towk harus berlaku??
apa salah ku smua benda towk terjadi?
xble ka brik aku cgek peluang untuk bersama nyaa?
adakah cinta x setulus yang mpuan yaa brik??
aku tauk sapa la ku towk??
aku xlawa dak nya..
aku x berstyle dak nya...
mmg HARUS ko akan memilih nyaa!!
tpi knapa ko xpenah brik pluang untuk aku bertaktah kan aty ko??
susah gilak kaa??
salah ka aku untuk mencintai kau??
bertapa sakit nya aty towk bila nangga ko ada relationship nan mpuan yaa..
kenak hah??
mybe towk semua salah dirik ku mpun nak coz naruh harapan kat kwu tanpa bertanya aty ko knektok milik sapa..
suka2 aku jak mok suka owang nak??
ewww??
tpi aku tetap BAHAGIA kerna dapat melihat ko BAHAGIA!
smua itu cukup buat ku..
"CINTA X SEMESTINYA HARUS DIMILIKI"
Yaaa!!cinta x sharusnya dimiliki..
HEY MPUAN!!
tolong jaga nya baek2 keyh!
tat ol tat can i say!
to U!!
ILOVEYOUDAMMMUCH!!
i mean it lalink!..
cuba la aku ble ucap kan ayat towk depan2 ko kan bez??
GAMSAHAMIDA coz polah aty ku breaker again n again!
my tears will keep fall n fall now!..
sob..sob..sob..

2 comments:

Shu mei said...

haha! okay i love u too dear.heheh

♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ said...

hahhaha!!ok lesbooo!!

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea