Friday, June 11, 2010

♥BLAH BLAH BLAH ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 8:33 PM
so here aku dengan sakai nya mengubah layout blog ku
hehehee!
malas mok cari benda len pakai jak tok
ok la tuw!
ari nie mood ibu ku baek2 saja
mybe sebab aku jadi budak rajin arinie!
bangun bule la awal dari macam besa
then menolong segala kerja nya tanpa dia menjerit "SUYANG"
hahahhaha
then petang my lesbo babi sial and lesbo ajak maen badminton
sama itu ex kumbang dia and ada kazen ex kumbang dia
hahahhaa
kami maen skejap jak
peluh aku before jalan da banyak sampai dewan mok sebesen banyak
hahahhaha
well artis memang kuat peluh x bule panas bhaa
ngee! winkwink! pzzztttsss!
so lepas maen lepak la keja sampai ke pasar malam malay
kul 7 my mum kol suruh balik sebab nak pakai kereta
aiyak potong stim kalau tau pakai keta besar tadiii
haiyakk! sampai rumah terus naek pegi ruang tamu segala gelas2 minum petang
x dikemas! aiyak nie buat HOT!! Pzzzztt!
brender luar kami da di ubah
dlu takder cermin so skang di tutp coz my dad nak guna tu sbabgi office kecik dia
alaaahh konon laa.. beli pc baru sentuh pun baru sekali nie
hahhahaa!
so kena angkat meja PC ke bilik kecik brender( balkoni) tuu..
after vacuum lagi semua benda susun segala2 wayar
alaaahhh aku juga anak pompuan dan laki di rumah tuu
angkat kerusi aku juga angkaatt!
hoiii! peluh aku satu tong keluar!
HOT!! HOT!!HOT!!
so i on de aircorn!
ngeee! peduli apa aku bill elektrik melambung! hahhahaha!
TITIK! PZZSSTT!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea