Wednesday, June 16, 2010

♥ MISS MY LATE SISTA ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 10:51 PM
My late sista GABRIELLIA FLORA REYNITTA
i miss and love you sista!
macam x sangka kan ko suda meninggal kan kami semua!
walau camney pun aku dapat merasa ko sentiasa nan kami!
deep in my heart aku rasa mok melaung menjerit menangis sekuat aty ku
tapi aku xmok camya mun aku dakya mesti ko susah aty kan sista?
i miss advice from you! i miss bila kita duak slalu bergosip n mengumpat orang
sekarang even ada sis Flosie and sis Flovia tapi aku xdapat kongsi semua ya macam ko
mami selalu padah kat aku kenak aku x nangis mun ceta pasal ko
aku mok nangis tapi air mata ya susah mok kuar coz dalam aty aku betul2 merindui kau YADIK!
soe masa kau sakit aku selalu dengki nan ko coz mami dadi penting kan kau
tapi ko xpenah berat sebelah nan aku..ko bagi apa jak aku mok!
ur de best sista ever! i miss kau masak bekal untuk aku dulok! ko jarang marah aku..
walau aku nan ko berbeza sikap tapi kita duak jarang gado terutama aku yang panas baran tok
aku xtau cmney ko dapat menghadapi semua kesakitan dan ko masih lagi tersenyum
kami ctok sentiasa merindui and menyayangi ko sista tapi GOD more love you my sista!
no word how to describe my feeling now! I LOVE YOU sista! ♥!
sorry sorry sista aku xdapat menjadi ko! aku jenis melawan cakap mami dadi..x macam ko! ko xpenah
melawan cakap mami dadi.. ko jarang keluar tapi aku selalu kuar and x pndai berjimat!
kadang aku merasa aku menyusah kan mami dadi cdak yadik and ituk! kenapa ko yang pergi bukan aku kan?
dik, adakah sikap ku suka melawan and marah menyebabkan ko pergii?
sob sob sob.. miss you sistaa!muahx! ♥
♥ I LOVE YOU ♥


0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea