Wednesday, June 16, 2010

♥ SURAT BERANAK ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 5:40 PM
damm! 
selama berapa bulan aku menyimpan rahsia ini
aku tauk pasal surat beranak aku takde kat aku
ngee!♥
so tiba2 la ada ari ya my mum cakap
MAMI: yang, pasport ko tu da abis tempoh
ME     : oo yaka? ( dengan selumber )
MAMI: mana surat beranak ko?
ME     : (shit! baru ingat buat pasport kena pakai sijil beranak buduh punya sempadan brunei pakai pasport lagi)
              ooo ada kat aku kali???tapi file aku kat rumah yadik kat KL *yadik=kakak*
MAMI: bha suruh yadik ko kirim file ko pegi cniee!! 

aiyakk! macam mana nie?? tensen nyaa! kalau dia kirim pun mana ada sijil beranak dalam tuu!
so aku risau so saya mesej my kazen EMMY and my lesbo EDENG!
tak puas aty blakon kat kakak konon2 suruh dia cari sijil beranak aku kat file
then blakon kat depan mami konon cakap sijil ada kat nya
so my dad plak lebih2! ngee! ♥ then malam my sista kol cakap takda surat beranak aku
cis ! memang pun xda coz aku tauk memang xda suda before aku pegi KL arituu!
HAHA! ♥ then my mum diam jak concentrate kat TV but my dad yang cari! dadi cakap takda juak!
aiyakk kalau dadi yang cari jangan di harap! depan mata pun xnampak! ngee! ♥ u dadi!thank worried!
so next mownink my mum bangun awal! nie yang x ble bangun aher nie! dia siap masak nasi goreng! yummy bagun terus makan! then mami start operasi mencari surat beranak! semua file dikeluar kan last2 satu file blum cari! file yang my mami selalu bawa tu blum check! so tym aku ambek file tuu aku dapat merasa kan or TALIPATHI( ayat semalam aku baru belajar from my kazen speling xtau betul ke x) surat beranak aku dalam tuu! then my mami buka! cis kat situu rupanyaa! mami punya and dadi punya surat beranak pun sama sekali dengan aku punya surat beranak! mami mami! bukan men bangga cakap TAKDE hek? aiyakk! thank mami ♥ u muahx! 

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea