Monday, June 21, 2010

♥ THROW STONE ON ME ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 7:57 PM
ooohooii! sedih nar aty ku..
kawan or sahabat ku mula buang batu nan aku..
ooo xpa laa.. dulu bukan maen gik korang pada xlupa nan aku..
"xda kami/aku lupa nan ko ya Flo" or "takder kami/kiter luper dengan awak Flo"
puek! bannaarr? semua tinggal kenangan..
kenapa juak harus aku buzz korang tag korang chat hai nan korang dulu..
korang?? klau seribu sjuta tahun aku x tegur xda korang msej tepon buzz chat nan aku..
aissshh! tapi aku xkisah.. kadang ada juak Hipokrit nan aku.. belakang cakap burok aku..depan
waseh bukan maen baek gik.. tapi aku xpenah kisah? sebab bagi aku sekali aku kawan selama2 nya korang
kawan aku.. tapi aku mok sedikit jak penghargaan dari korang pun korang xpenah polah..
aku da lalek la nan korang semua.. sekarang aku da tauk aty korang laa..
tapi aku xkan berubah laa..aku tetap dulu.. aku masih sorang yang gila2 sot2 sewel2..! HAHA!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea