Friday, June 18, 2010

♥ WHY SHOULD I? ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 11:27 PM
sedih hampa kecewa jeles semua ada dalam perasaan ku
aku ingat aku dapat terima bahawa dia suda bersama orang lain?
knapa selalu aku dapat macam nie?
hodoh sangat ka aku sampai ko xpenah memandang aku?
xtulus ka perasaan ku kat ko?
semua persoalan tok sentiasa dalam fikiran ku..
sampai aku hilang and putus asa semua tok..
kanapa harus aku yang heart broken?
yah aku tauk aku tidak secantek dia sekurus dia selawa dia..
but some day i will kurus cantek chomel macam cdak..
hehehe! hope so la. but i will try! chayok suyang!
jeles nya ku melihat dia bergambar dengan si dia
jeles nya aku melihat dia bermesej dengan si dia
aku? hanya memandang senyum sinis tapi dalam aty nie tiada sapa yang tau bertapa teruk nya ia luka
seperti dicucuk dengan duri yang beracun and xkan idup lagi..
yah mybe ini la akibat nya aku buat kan yusof dulu kali..
aku buat semua nie juga dulu sebab aku xnak ko rasa ko mencintai aku bertepuk sebelah tangan
padahal aku suka kat orang len.. I'm sorry dear!
aku ingat aku dapat berhenti berharap tapi rasa nya aku xmampu melaawan perasaan ku..
Setelah kau pergi jauh dari sisi
tiada ku cinta selain dirimu
ku ingin bersama dgnmu selamanya
walaupun sehingga ke akhir nyawa
mungkin kau tak mengerti
maksud ku dulu pada dirimu
kiniku kan menyinta dirimu itu sehingga ke akhir waktu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyintai dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu sayang….

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea