Tuesday, July 27, 2010

♥ KELAS MEMBOSAN KAN ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 12:48 PM
arrgghh sungguh bosan dirikuu hendak melangkah kaki nak pegi ke kelass!
dala nak jalan jauh pegi campusss dalam panas2 lagii
sampai kelas mengantuk la plak.. aduyaii.. aku cuma suka kelas exercise theraphy jer
selain tu semua kelas aku x sukaaa semua membuat aku mengantuk
atui atui atui! sadis sadis sadis!
di mana ka semangat engkau cik FLO JOE JAMBUL?? ahhaha!
nasib baek ada 2 ekor syed azrey dan onn fahli sudi berkawan dengan ku
sayang and saranghaeyo sama kamu duaa yarh??
kelas yang aku xpaham betul adalah kelas PHARMACOLOGY! atui atui!
langsung xpaham apa dia cakap depan? bule x camya?
biomec II pun begitu jugaa! dengan loghat english india dia tuu membuat aku pening!

aaaaaa tak cukup dengan kelas yang membosankan
PTPTN aku lagi belum kuar?
ooii kimak tul la unihell nie dengan PTPTN nie
minta bayar bukan men mauk cepat lagi korang hoh?
bila part bagi kami duit haram mok cepat! aku da KAPEI faham x KAPEI (BO LUI LIAO)
cepat2 la engkau kuar duit! aku bosan tanpa idup DUIT nie!
dala aku malas nak minta dengan kakak abang ku.. kcian dorang apatah kat parents ku gik
dammit!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea