Monday, July 26, 2010

♥ NEW HOME ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 10:15 PM





So kat cnie aku ingin menyatakan bahawa pada SEMESTER 2 nie saya telah pada pertama kali nya telah tinggal di rumah sewaa yang tidak jauh dari CAMPUS UNISEL ku!
walaupun tidak jauh ku katakan namun jauh juga ku rasa! aik??
so ingin nyatakan di sana saya takda kawan pun
semua kakak2 so aku selalu jak buat keja aku sendiri
pegi kelas sowang2 pegi makan jak ada teman tapi kena jalan sowang pegi rumah kawan yang tidak seberapa jauh juga dari rumah ku..
sungguh sadis nya idup ku di semester 2 nie
kawan di mana ka kawan2 ku yang ku gelar kawan?
semua kian jauh dan meninggal kan aku di sini keseorangan?
hanya FB, ONLINE, GUITAR hanya menemani diriku
aku juga semakin mengurang kan pemakanan ku kerna aku sekarang tidak mempunyai untuk pegi makan
aku rindu semua kawan2 ku
yah betul kata kakak ku kawan di semasa sekolah menengah itu adalah de true fren
kawan di kala UNIVERSITI sungguh berlainan
tengok la gambar yang seperti tertera di atas!
itu adalah gambar BILIK ku!
siap ada JADUAL kot?? hahahha!
yarh bilik ku bersih sungguh sesuai dengan jiwa ku yang suci ini!
atui atui atui! Suci? bule blah laaarh!
ahahahahhahaha (~.*)
bilik ku mengandungi 3 orang sahaja dan sewa sebulan nya rm150 ++
tapi nextsem saya akan berpindah juga ke rumah kawan ku kerna rumah nya lebih dekat untuk ke campus! hahaha! kaki ku kini malas nak berjalan2 jauh
arghh diiaaamm! yer aku tauk untuk buang lemak di celah2 badan ku namun PANAS LA BODO!
xsanggup aku koh! dala aku malu hendak membuka payung automatik ku!
kikikikik..(~.*)
so klau aku keluar kena cari replacement baru dapat deposit ku!
ewwwww! cari carik carik! buat iklan lagii! (maluku)
ooo dalam bilik ku macam2 aada tapi semua nya milik kakak senior dalam bilik ku
atui atui atuii
aku kadang2 menumpang barang nya seperti tempat sangkut tuala, cermin di mana ada gambar ku di atas lepas ya peti sejuk tempat ku meletak air2 ku kerna aku jenis minum air SEJUK!
hahahahahhahah!
oooo sungguh lega ku meluah nya di sinii!
punya la lama aku plan nak membebel dalam blog nie tapi xdpat tulis kerna the NEW EDITOR palat tuu! ahernya aku menukar nya kembali ke OLD EDITOR! argghh old pun old laaa asal ku dapat menulis di BLOG nie! aisehmennn!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea