Tuesday, August 24, 2010

♥ PENUH BERANI ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 9:40 PM
baru sebentar tadi aku telah upload sebuah video aku men gitar
Ewww! brani nya aku kan?
xpa la aku memang mok upload tuju lagu ya untuk kawan2 ku
I'm Sorry kalau sora xkacak kan?
I'm not perfect but practice makes perfect rite?
so apa salah nya dari kritikan aku dapat mengubah apa yang salah
Asal yang ku tauk aty ku ikhlas maenkan lagu tok and tuju kan untuk sahabat andai yang mengenali diriku
lagipun ku asak video kali tok da masok 3 kali kot masok FB
Glamorous sebenanya bukan yang ku mok
aku saja jak ngacoh2 kawan ku aku artis bha
ceh x terniat lam diriku mengatakan diriku dakya
i'm just normal human that bule membuat kesilapan bila2 masa
ENJOY my video!
saranghaeyo!
♥♥♥♥♥♥♥♥
tengok la!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea