Saturday, August 21, 2010

♥ SWEET MOMENT ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 6:01 PM
sweet moment? semua owang ada sweet moment kan?
macam aku the most sweet moment aku adalah bersama ngan sweet late sista memeng
and masa ku sekolah menengah..
tym ya la paling happy idup ku
terutama masa ku form 3 la moment happy lam idup persahabatan ku
ney x tym ya la paling aku nakal teruk gilak perangai
masa nan Doreen Hsm kami 2 tggal sama macam orang gilak jak upa
hahahha
rindu gilak tym ya
then tym form 3 la kami selalu excape kelas tapi ajin datang kelas tambahan
tambah gik kami mbiak muzik nang petang2 ada praktis pancaragam
macam2 la karenah kami mun excape kelas ya
adala ariya kami excape kelas sains kami excape kat kelas
ahahhahaa
agak2 la tempat mok excape kan?
sampai kantoi cikgu yuspi kakya kami menyorok bawa meja kakya cikgu yuspi tetak nangga ula kami bengong eh time yaa mun d ingat balik
kakya time lepas sekolah menengah time abis SPM
katui2 ula macam2 jak coz time ya mostly kami kebanyakan ambek lesen keta
aku start belaja keta time tahun 2008 tapi dapat lesen 2009
hahahhaaa
before dapat result SPM aku stil ingat aku, Yell, Josh and Flow sebok kuar gik PUB!
hahahhaa
konon mok buang nerves dapt result kakya risau lepas dapat result teruk xpat kuar gik yala kami kuar buat masa terakhir la konon
kakya kami dapat result semua ok jak
so kami KEEP kuar x abis2 kuar.. nang loaded la kami time ya
gilak eh time towk
really sweet moment to me
RINDU KAMU SEMUA! miss ya >_<

1 comments:

Shu mei said...

haha agik ingat time kita escape koh! ada gik tumbung tongek2 smbunyi dbah meja.budu la sgt.ROLF LMAO LOL suma kua tringat sal ya.

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea