Wednesday, September 1, 2010

♥ CRAZY CRAZY ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 11:03 PM
Nama saya Genevieve Floreyn Reysntty Anak Flavius Eba
Bule panggil saya Flor atau Suyang atau Suyenk
Saya d laherkan di Negeri Kenyalang
Bhagian Limbang ( Tersepit )
Saya lahir pada 21 Mac 1991 di atas katil Hospital Besar Limbang
Kata mamy saya sangat Chumel masa kecil dan sampai besar sekarang ( BETUL BETUL)
Saya ada Lima (5) adek bradek
Saya anak Bongsu dan Saya sangat Manja!
Abang Kakak saya DENGKI! HAHA!
saya hanya ada sorang Abang jak and tiga (3) kakak!
Abang saya FLAVERRO REYNNO
Kakak (1) FLOSIE REYNNIE
Kakak (2) FLOVIA REYNNA
Kakak (3) FLORA REYNITTA
Saya FLOREYN REYSNNTY
Unik kan nama kami?
nama FLA/FLO tu ikut nama DADDY saya
DADDY--FLAVIUS EBA @YABAH MAU INJAN
maka REY tu kira ikut nama MAMMY saya
MAMMY-- ROSE YUPAK ANAK DAMI

♥I LOVES MY FAMILY SO MUCH ♥

Semasa Tadika saya bersekolah di Kindergarden Chung Hwa
Sekolah Rendah ( darjah 1-5 1/2) di SJK (C) Chung Hwa
then saya pindah sekolah ke SK. ST. EDMUND!
walaupun sekejap kat SK.ST.EDMUND begitu banyak kenangan sekolah di situ
Sekolah Menengah plak saya bersekolah di SMKL ( Sekolah T'tua and banyak Gangster)
Di sekolah Menengah ini la banyak sangat Kenangan yang takkan saya Lupakan
Saya sangat aktif bermain Pancaragam ( satu2 nya Pancaragam d Limbang)
Saya juga Pengawas Library ( Suka Ponteng buat Kerja )
Saya juga sangat Gaok ( NAKAL) dalam Kelas
Suka buat Hal sendiri ( Dunia ko ko la Dunia aku aku la)
Saya ada banyak kawan d sekolah kerna saya Chumel ( HAHA )
♥ I LOVES MY SKOOL AND MY FRIENDS ♥

Then tamat Form 5 saya menyambung ke KOLEJ TWINTECH KUCHING (UTM)
Saya ambel Jurusan Management Technology ( Accounting)
Tapi saya sekejap jak kat sana tapi banyak Kenangan Indah dan banyak Kawan!
♥RINDU KAMU SEMUA ♥

Saya pindah ke KOLEJ UNIKOP ( UITM)
saya ambel Pra Diploma Sain ( FIZIKAL)
maksud nya saya akan ambel dalam Jurusan Engineering!
saya dapat belajar sungguh2 dan mendapat 3.0 Pointer Final Exam!
Tapi selepas tu saya d beri Jurusan Sains Kuantitatif ( TIDAK BERMINAT LANGSUNG)
Tapi banyak kenangan dan saya Tidak selesa Suasana di sana!
♥ RINDU CLASSMATE HOUSEMATE KAWAN2 ♥

Currently sekarang saya menyambung di Universiti Industri Selangor
saya mengambil Jurusan Physiotheraphy
Auucchh! Sedangkan cita2 ku mahu jadi Engineering tapi t'ambel Physiotheraphy!
Langsung xda dalam LIST!
saya BENCI bio!
sekarang rasa amat menyesal Tak masok KOLEJ IKIP ( JURUSAN CIVIL ENGINEERING)
tapi takper Physiotheraphy Ok saja just saya d sini KEKURANGAN kawan!
kebanyakan BERHENTI hanya tinggal 3 orang jak sambung study!
DAN saya ONLY perempuan!
semasa Semester 1 saya banyak kawan dan saya Happy!
tapi semua Kini berubah dan Buang Batu!
OK FINE! takpa la sapa saya kan?
SAYA SANGAT BENCI MASOK UNISEL!
semua kolej saya masok semua banyak kawan hanya UNISEL jak xda!
kerna kebanyakan dorang PENTING DIRI SENDIRI! HIPOKRIT!
♥BENCI BENCI BENCI ♥



1 comments:

Shafiq Noh said...

Marah betul flor ? cool k.. nanti kita set time kuar skali okay ?

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea