Friday, May 1, 2009

yuhooo!!!i'm back wif tixx tag!!!

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 4:07 PM


1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?
~ewww sedap nar!!!hemss aku lebih suka makan karipap sardin lorh..sdap..ma mum sukaa buat!!!!waa!!!but aku suka juga makan dua2 bha...

2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
~hemss dua2 aku suka minum but aku more suka minum air kelapa laaa..sedap and segar..ble makan gik nya pun isi...sedap lor!!!

3. Apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
~ewww enth laa cox aku x suka makan kacang..masalh jerawat nie besa jak ku tgk.dia suka tumbuh suka2 dia je..xsmesti nya akan tumbuh selepas mkn kacang...ewww!!!

4. Anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yang mcm mane ?
~eww!!!tertarik laki yang macam mana??eww susah..panas2..capek-capek deh!!!hhahkx..hemss saya akan tertarik laki yang mata nya cantik and romantik,bentuk badan yang sedang2 xmk tegap!!!i hate owg tegap!!!hahhakxx...cox i hate "MR.MUSCLE"..hahhakx..sweet,pandai ambik hati and mostly romantik laa!!!

5. Apakah perkara yang wajib anda buat sebelum tido ?
~
hemss apa yaa?wajib?gosok gigi..then cuci kaki takut kena kacau antoo gilaaa!!!then...buka "BAJU DALAM"..hahahkxx..


6. Andaikan ada orang menghina ahli keluarge anda. apakah yang anda akan buat ?
~ewww!!!i hate owg macam yaa!!!entah laaa...buat donoe je laaa...marah yaa nang marah but wat to do...suka ati dia laa nak cakap aapa asal keluarga aku tak macam apa yang dia cakap..bukan kami minta dia berik kami makan..orang tuu slalu nya orang yang DENGKI!!!so biar dia dengan TUHAN je..

7. Adakah anda akan tolong kawan anda yang dalam kesusahan walaupun dia pernah khianati anda ?
~soo hard to answer laa...maybe yes maybe not...tpi kalau orang yaa dalam kesusahan why not kita x tolong...from tat she/he will noe who am i...


8. Andaikan besok hari terakhir anda hidup. Apakah perkara yang anda ingin buat sebelum mati?
~sebelum mati...i will minta forgiveness from everybody...andai laaa yaa klu mati..xda sapa tau bila maut kita akan datang kerana semua itu adalah di tangan tuhan...

9. Adakah anda akan pilih orang yang anda cintai atau orang yang anda sayangi sebagai pasangan hidup ?
~bukan sama jak ka maksud nya..???eww!!!jodoh di tangan tuhan!!!

5. Apakah yang membuatkan anda bersemangat untuk hidup sampai sekarang?
~daaa tuhan bagi kita peluang hidup terus kan laaa...apa kes nak mati..??bukan senang mati...

10. Andaikan masa dapat diputarkan balik, apakah yang anda ingin betolkan ?
~saya tak mauk skola chung hwa and pasti dpt 5A dalam upsr..so ble masok KOLEJ masa tu..then..study hard..and saya nak putar kan bila kakak saya meninggal...kerana kalau kami awal tauk yang dia sakit kami akan cepat membuat pembedahan and tumbuhan kanser dia xkan merabak and membesar!!!ewww!!!

11. Adakah anda akan give up jika perkara yang anda lakukan asyik gagal?
~tengok macam manaa laaa..but aku not de person suka give up..cox gagal bukan maksud akan gagal seumur idup kita...keep try and try!!!

12. Adakah anda akan memaafkan orang yang telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
~ewww!!NO!!!aku xkan maafkan but someday or some will mybe aku akan maafkan nyaa!!!coxx orang ble berubah juga!!!...

13. Andaikan kawan anda menghidap penyakit berjangkit. Adakah anda akan masih bekawan dengan dia?

~ewww!!!mesti laa kawan...but donoe laaa...hahhakxx..malas nak jawab...

14.Sesetengah orang mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. Apa pandangan anda ?

~yaaa btul but sebenanya klu kita pandei physcho nya maybe senang je...lagipun da besa da berdepan dengan budak2 menyusahkan nie..but wat to do!!

*i want to tag ol maaa blog folower*

*thankx yaaa to sis stefy tat give tixx tag..soe lambat elpy ye*



0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea