Friday, June 26, 2009

*kini hanya tinggal kenangan terindah buat sahabatku di twintech*

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 2:02 PM







*kini hanya tinggal kenangan*
aduh rindu betul nan kawan ku kat twintech diii saaannaaa... hehehhekx.. berat sungguh rasa aty ku tinggal kan mreka ariyaa... tpi kata mami dadi gik "ur future more important" benaa juak kan??? mereka semua baek nan aku.. yang pentink gik semua sama palak nan aku.. hems.. i still remember the laz day aku mok pindah mreka smua snggup berkorban meraikan perpindahan ku gik "DAMAI BEACH" walaupun cdak xda duit they still mok jalan... actually tym yaaa rasa bersalah juak.. semua tym yaa pokai termasuk aku... huhuhukx.. kat pantai yaaa...wau really fun larh.. smpey badan ku sunburn abis laaa.. gilaaa.... lawak btul muka kami kena sunburn... hahhahkx.. then monink 20 june yaaa aku pun da balik limbang.. tinggal kan twintech..walaupun xseberapa.. semua orang twintech baek2 smua.. pagi yaaa semua kwan2 ku bgun and trun tolong ku angkat brang.. still member tat REAGON blanja kami minum breakfast.. hehhehekx..
"I PROMISE NEVER FORGET U OL POWK"

*PASU JATUH*
*BAK KATA DONNY*
*BUKAN ALANG-ALANG*
hahhahakx......

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea