Tuesday, May 18, 2010

♥ chenta ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 5:42 PM
cinta cinta

aku adalah orang yang owez gagal dalam percintaan
hahhaha
cam sedih gila jak bunyi kan?
yarh tapi semua ya menar
sedih kan?
mybe juga aku sorang yang terlalu memilih
hahhaa
terlalu banyak mambaca komik JK and ceta JK larh yaaa
aiyok tapi x juak semsetinya laa

owez bila tok terjadi bila aku meminat seseorang
hurm then2 tym da minat gila babi sampai babi pun xpenah minat dakya
ada2 jak laa dengar brita laki yang ku minat ada gerek
hah satu gik tabiat aku
aku xsuka padah orang yang ku minat yaa yang aku suka nyaa
mostly aku lebih suka berdiam diri then melukakan aty sendiri
hahhahaha
malu la bhaa mok bgtau

mostly aku paling kat someone yang ku minat gilak sejak ku form 2
hahhaa
tym yaa punya la ku minat laki yaa
adush
tym ku minat juak laki ya baru berkapel
aaarggghhh
punya larh terluka aty tym yarh
tapi tym ya walaupun xdapat kapel nan nya
be just a friend pun bersyukur bgi aku
sampai gerek nya jeles coz nya kawan nan aku
then berlaku larh pegaduhan!
dammshit!

sampai skang aku tetap meminati nya!
waa cayak la gue kan?
even laki ya da break nan gerek nya cgek yaa
tapi skang nya ada gerek juak
hahahhaa..
sedih nyaa!
xpa asal nya bahagia pun cukup!

aku selalu berkata kat aty ku
"setiap cinta tak semestinya milik kita"
yarh nangga nya bahagia dengan orang tersayang da cukup bagi ku

kenapa aku selalu cepat borink nan gerek ku?
sometime orang yang ku kapel bukan la orang ku sayang
tapi orang selalu padah kita harus try menerima orang yang mencintai kita
or harus menghargai orang yang mencintai kita

tapi masalah nya aku xdapat menerima cdak so more better kami break sebelum laki ya menar mengharap2 kat aku kan?
dan aku jenis yang sangat memilih
macam sorang ex aku yarh
aku xsuka perangai nya yang kedekut mok mamposs!
"pegi mampos la kau"

sorang lagi ex aku macam budak hingusan
kata2 manis jak ada tapi semua macam cilaka!

sorang lagi ex aku "mr muscle"
yarh nya tok baek tapi aku xdapat terima nyaa
aku ingat aku ble mencintai nya kalau da kapel
tapi masalah nya aku xdapat juak
so lebih baek aku break jak darpd terus meluka nyaa
maksud xmok nya tepuk sebelah tangan jak
coz aku penah camya juak so aku xmok nya rasa apa nok ku rasa

sekarang aku merasa sunyi tanpa ❤!
entah bila gik ku akan dapat jumpa ❤?
haiyak da bosan nya xda kapel!
dengki juak nangga kawan2 ada gerek
kadang2 bila kami berkumpul semua akan pegang hp sebok mok bermesej dengan gerek
aku apa polah?
mcm ornag bodo jak nangga cdak!
hahahhaa

sedih bhaa macam niee!
❤❤❤❤
i need ur love!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea