Sunday, May 16, 2010

♥ PADEK KETOT ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 2:44 AM
hahahhaa
padek ketot!
setelah sekian lama ko mengungkit kan kisah lama ku
selama beberapa tahun aku ingin melupakan benda tu
kau saja jak kan mok kena kan aku?
haaahahahhaa!
siap kau padek!
ku ketot2 kan kau biar kau jadi pendek gik!
HAHHAA!
mun kantoi siap kau padek!
ku potong badan kau 28 kerat!
HAHAHA..
xdalaa..maen2 jak..


padek2 kenak la kau ungkit hal budak hingusan babi yaa?
yaaa salah kan aku kerna tinggal kan mr.muscle!
he too perfect to me larh
by tat tym i'm good gurl gone bad bhaa!
now aku BUDAK BAEK YANG CEMERLANG GEMILANG DAN YANG TERBILANG!
tolong la faham padek!
hahahhaa..


kisah budak hingusan nie!
hurm..
susah nak explain
sampai skang mybe aku maseh sayang juga tapi everythink you n me oredy DONE!
no more pain no more cry!
u juz stil in my memory and never ever be gonee!
hahahahhaa
padek punya pasal laa aku ceta pasal nie!

MR.MUSCLE?
yeap my lovely YUSOF TAYUB!
sorie hurting you darlink
you too good to mee until i doing this such bad thing to you
when we break up u cried
i knoe tat hurting u but it also hurting me lalink!
someday you will find someone that can understand you more
btw lalink
you my ever ever BF i loves de most!
you good
you gentle
you sweet
but me?
i'm bad
i'm cheating you
i'm hurting you!

sob sob sob!
sorie damm much to you!
now we lost kontek..
i hope we can meet again
and i wish i can face to face saying that i'm so sory lalink!


now everything DONE!
no more looks back!
to both of you BUDAK HINGUSAN AND MR MUSCLE!
SARANGHAEYOO!
gamsahamida for everything!

♥padek ketot

hahahha!

ku ketot2 kan kau kerana mgungkit semua ini!

♥♥♥

1 comments:

Mary Anne Peter said...

hahha...wei...actually, sayangi la org yg menyayangi andaa...well....bukan dpt org yg too perfect suda mjd yg the best ka?? apa mslh nya lagik?? u gone bad?? yeah...op korsss...sikda nya akan menjd alim baaa...hahah! neway...apa aku mok mdh, sygi la org yg menyayangi anda...dolok aku mcm kau...lazly, aku sedar...n aku berjayaa....jgn memileh...ingat tu!

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea