Thursday, May 27, 2010

❤ down down down ❤

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 10:58 PM

i hate being myself!!

kenapa saya juga di persalahkan??

why should mee?

da berkali-kali aku bgtau!

AKU TIDAK SAMA DENGAN ARWAH KAKAK!!!!!

please mami dady donk ever sama kan kamiii dua

yarh aku ngaku SHE the best sister to me

the BEST daughter both of you!

tapi aku bukan macam diaa..

aku nakal aku jahat aku hodoh!

tapi saya tau mana baek dan buruk!

disebabkan duit semua nak salah kan aku!

DUIT DUIT DUIT DUIT!

kenapa dari sejak aku lahir korang x bunuh saja aku!

kenapa biar kan aku membesar dan menjadi orang yang berdosa!

kenapa???

baru sekarang korang nak ungkit segala2 nya dengan aku???

kalau korang xsnggup nak belanja aku pegi study kenapa x cakap awal2!???

aku sangat sedih bila kau bgtau

"bagus kau xpayah balik sini buang duit aku jak..satu sen pun tak bagi aku balik"

"bagus lagi korang diam dekat kl bertahun2 sana xpayah balik sini"

kata2 mu itu membuat hati ku robek gugur bertempiaran!

yaaa aku mengaku aku boros tapi aku x boros untuk keseronokan!

salah ka semua tu?

i feel really DOWN now..!

kenapa kakak aku yang dapat penyakit kanser tuu?

kenapa x aku sajaa?

adakah kalau aku mati baru korang sedar sapa aku mamy?

bukan pasal duit saja kau ungkit dengan aku!

dengan makanan pakaian semua barang kau bagi pun kau ungkit dengan aku!

kenapa kau harus beri kalau hati kau x ikhlas nak bagiii!

korang membuat aku serba salah!

sekarang baru sedar aku bukan la sapa2 buat kamu dua dadi mami!

yarh lepas nie aku xkan minta duit kamu 2 lagi..

aku akan cari dengan sedaya upaya ku!

mybe nextsem cuti aku xkan balik limbang lagii..

aku akan cari kerja supaya aku xkan minta duit korang lagi..

aku sedih dulu masa abang kakak sambung skola takda pun pernah kau ungkit hal macam nie

bila aku?

kamu nak ungkit2!

rasa nya belajar macm mana pun aku untuk korang pun mcam x berguna sudaa!

aku sedih aku kecewa aku anak tak bergunaa!

yaa saya tahu cari duit susah tapi xkan pasal isi perut ku pun kau nak ungkit!

kalau bule ku muntah kan balik mmg aku da muntah kan balik semua makanan kau beri selama ini!

i feel i'm WORSE child ever both of you

my late lovely sister!

sorie i can't be like you!

aku tahu kau the best sister ever!

i wish kita 2 bertukar..

mami dadi lebih sayang kan kau!

aku tahu hanya kau saja faham perasaan ku sekarang!

aku rindu nak kongsi masalah ku dengan kau!

sekarang aku da tidak ada sapa2!

i miss you damm much sister!

mami dadi bgtau aku anak x bergunaa!

maafkan aku dik memeng!

i really donk mean it!

salah ka aku guna duit tuu?

kalau aku anak x berguna sekjap jak duit tu aku da abis kan?!

i feel really DOWN DOWN DOWN!

i hate myself!

aku rasa aku macam x berguna hidup dalam dunia nie lagii!!


p/s: hehehe! itu la kalau aku marah mmg macam niee!

kadang2 xbermaksud jugaa..

yaaalaa saja jak melepas kan geram dalam blog niee

teman sejati ku!

ngee!

tapi kata2 tuu menusuk aty ku jugaa!

macam mana pun kadang2 mereka marah sebab sayang kan aku!

ngee!anak yang baek tiba2!hahhaha!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea