Saturday, July 31, 2010

♥ FUCKED U GIRL ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 10:57 AM
FFFUUUCCCKK UU!
ko macam cibai kimak sial jer kan?
ko suka nak menyusahkan orang len?
ceh muka macam innocent tapi perangai macam BINATANG siall!
ko SHIT laa! tu la da senang sangat nak menyusahkan orang len
ku tauk la kau kaya macm BABI SIAL!
jangan la nak menyusah kan orang lenn!!
aku punya la ingat ko budak baek kan?
tappii kimaak pundeekk!
naaaa! aku sakit aty nanga ko boodoo!
baru jer kecik2 da pandai nak menyusah kan orang len
eeee! nasib baek kemarin aku tak jumpa muka kau kalau x mmg ku terajang ko siaa!
ko ingat senang ka mauk cari duit?
ko senang la anak orang kaya la konon sangat
dulu bukan maen cakap ko jenis x suka keluar!
wat the ffuuckk! ku tengok mlm2 ko jer yang kuar..
balik pagii? macam sial kau tau tak!
CAKAP X SERUPA BIKIN SIAL!!!
nak cakap buat assignment la sangat kan?
adakah ko yang buat? hello! plez laa aku tengok kawan2 ko juga buat kan!
plez laaa weeii!
kalau aku MALU la derr! masok dalam tong sampah jer muka kau tuuw
shit laaa ko kimak!
pastuu iya2 nak cakap berdikari kannn?
MACAM KIMAKKK! berdikari palak hotak hang!
cuci baju pun x pndaii!
pastuuu satu lagii!
ko x sedar ka BAU BADAN ko tu macm bau GAJAH!
sialllaannn! aku da kira bersabar dengan ko selama nie pastuu ko tiba2 plak brik masalah nan aku nang macam SIAL la kau!
aku da pernah cakap kalau da baek dengan orang tuu pastuu tiba2 nak buat masalah!
ko tauk la akibat nyerr!
PEGI BLAH LA KAU KIMAK!

1 comments:

Mary Anne Peter said...

siau bono katab suyang tey mai.....

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea