Monday, August 16, 2010

♥ MISS GILAK ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 10:57 PM
ahernya! aku dapat sign in my blog setelah sekian lama xdapat!
hurm aku pun xtau masalah nya.. mybe line internet kot tapi internet rumah sewa aku
laju apa sedangkan nektok aku pkai broadband jiran ku konon nya la punya la lembap! HAHA!
bertapa tensen nya diriku xpat login blog ku..huhu!
ok tak mau panajang ku mencerita semua ya.. aku mok ceta pasal masalah ku tok!
aku punya la tensen babeng towk! duit PT ku lum kuar gik! sedangkan owang len da kuar duit
entah xfaham kenak la intake 2 perlu aher d brik duit PT abis kamek owang tok makan apa?
batu? bengong eh! pasal tok la semua masalah ku manjadi tensen! macam2 la masalah datang tym aku kapei2 tok! budu!palui! aku xtau time aku tensen tok xtau mok luah nan sapa..
selalu nya ku akan luah kan kakak memeng tapi now aku kena berdikari selesai kan masalah ku!
how i wish u were here my sista! huhu! miss u damm much!
blog la teman ku meluahkan perasaan! sebab ya aku tensen gilak xpat login blog! hehe! =)

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea