Saturday, September 25, 2010

♥ FUCKER PUKIMAK ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 9:44 PM
SHIT FUCKER CIBAI CHIBET!!! !@#$%^&*!
Aku da really tensen dan palak aku nak pecah da sekarang!
Tunggu punya tunggu kan Duit PT bila kuar!
Semua orang ingat 24 Sept tok kuar! Fucker punya UNISEL!
ini la jawapan nya sebenanya!

"24 sept adalah tarikh untuk pemprosesan oleh pihak PTPTN,PTPTN mengambil masa 14 hari (waktu bekerja tidak termasuk cuti ) untuk membuat arahan bayaran kepada pelajar melalui Bank Islam."

"tarikh sebenar seperti yang dimaklumkan adalah pada bermula pada 13 oktober 2010.sekiranya pelajar masih belum terima sebarang pembayaran sehingga 31 oktober 2010 sila rujuk pada Unit Kebajikan."

Fuck la kau Bodo!
Aku punya la ingat duit kuar 24 Sept nie!
Then rupa2 nya baru nak Proses!
Hoi korang keja macam mana hah?
Tolong Larh!
Aku da betul2 HyperTensen Fikir Duit nie Bodo!
Mana lagi duit nak makan, beli buku nota semua, Sewa rumah!
UNISEL membunuh Aku!
PTPTN membunuh Aku!
Aku bukan orang senang sebab tu aku mohon PTPTN!
Dan jangan la korang cakap Kami Budak Unisel nie kurang ajar!
Wei Lu fikir la Sendiri!
Kami xkan kurang ajar kalau Korang buat keja dengan Betul
U want us to respect you then do ur Job properly and sytematic!
Please la sangat Buat la keja Elok2 ckit
Saya sekarang nak Final Exam!
Tetapi kepala saya nie Fikir Duit Duit Duit!
Saya betul2 Xdapat concentrate study!
Saya betul2 Kecewa dengan UNISEL!
Macam Sial korang tauk tak?
FUCKER! SHIT SIAL!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea