Saturday, September 25, 2010

♥ LOST MY PATIENT ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 12:25 AM
Haish!
PTPTN nie membuat aku hilang sabar betul larh
Aku punya la lama menunggu dari awal semester hingga sekarang!!
Sekarang da Hujung Semester!~
Encik PT bule tolong jawab x?
Fuuh Key Makk Betui la! >_<
Ko cakap 24/09/2010!
Arinie da brapa ari bulan Encik PT?
Bule tolong cepat x?
Aku da HyperTensen kat cnie fikir Duit Duit Duit~!
Aku nak makan sedap beli barang2 pun terbantut dari Awal Tahun!
Ko ingat aku makan rumput batu semua ka?
klu aku orang senang takde makna nya mauk pinjam la
Haish! U make my Blood Going Round untill 360 Degree!~
Arrgghh Bisa Gila Gue kok!~
Aku mauk REBBOX REDBOX SUPRA SUPRA!~
Ko faham ka Inda?
Mun FAHAM BISAI mun INDA CIBAI!~
Cepatan masok Duit ku Itu!~

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea