Thursday, October 7, 2010

♥KEHIDUPAN SEPERTI RODA ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 10:27 PM
Kehidupan kita nie umpana seperti RODA
Bak kata kakak ku Hidup kita nie ada masa senang ada masa susah
macam Roda juga la
ada masa kita di Atas ada Masa kita di Bawah
Betul x?
So kepada orang yang rasa diri nya Senang dan berlagak Senang tu
takpa saya x kesah pun bha
Ya mybe arinie ari ko ada len sapa tau kan?
Biar la kamu pandan Hina saya kerna saya miskin
mybe saya miskin dari Duit tapi saya kaya dengan Iman
Tuhan Sentiasa Bersama tak kira aku susah atau senang
Walaupun setiap masalah yang menimpa idup aku sekarang pasal Duit Duit dan Duit
tapi Tuhan itu sentiasa bersama aku
walaupun tak la masalah tu selesai sekali gus tapi Tuhan memberi aku jalan untuk menyelesai kan segala masalah ku
Tanpa dugaan dalam idup maka xda la erti dalam idup kita kan?
Just Keep Believe there's nothing Imposibble To God

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea