Tuesday, November 9, 2010

♥ 1 MORE WEEKS ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 1:23 PM
1 more weeks then i gonna leave Limbang
i hate Uni***
why owez give us holiday for 3 week?
why on Christmas no holiday hah?
Do you know i need back to my hometown celebrate Christmas together
that only when whole my family will be gather together?
Damm u Uni***
Now i need to holiday on my own when Christmas and not attend to class and need buy 1 more ticket back to Limbang.
Eh membebel plak ku kan?
hehe
Benci nya skejap jak rasa kat Limbang eyh
X puas gado nan mamy dady
x puas makan makanan mamy
xpuas eyh jalan2 kat Limbang
argghh! Benci cuti kejap2!
tapi sepanjang ku kat Limbang for sure berat badan memang meningkat dengan mendadak!
hahahahhahaha
teruk eyh pagi siang malam makan jak keja
oh my lovely mamy la keja nya brik makan jak kat anak buntal nya tok
hahahahahhahaha
Walaupun kali tok ku cuti jarang lepak nan kawan
tapi aku enjoy lepak nan parents ku
ada2 jak keja mok d polah nan mamy dady ku
jual daun bawang la jual chili la
jadi petani ku kali tok
hahahahahhaha
mun x nangga Tv on9 then Tidor la keja ku
apuu neyda x gemuk gik tok!
xmooo kuuu! Diet Diet tok! hahahahaha. mampu ka saya? LOL
tinggal beberapa ary mok pegi dari Limbang
Saya seperti x sanggup tinggal kan mamy daddy sorang2 kat ctok
aduh God bule ka ku mbak mamy dady ku sinun?
I gonna miss them Much Much Much!
i gonna miss elite Viva! Bule saya bawa pegi Kl ka mamy?
Hmmm kan best ada keta kat Kl tak la bosan idup ku yang tanpa kawan d Shah Alam tu!
Huh benci Life d Shah Alam! Saya nak putar balik masa smua! Saya nak stay study di Twintech or Unikop kalau ku tauk! Hmmmm!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea