Thursday, October 28, 2010

♥ARRIVED LIMBANG ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 11:23 PM

Yes ahernya ku telah sampai ke bumi kenyalang!
wow bahagia idup ku smpai Limbang!
Even kecik namun di situ la ada ketenangan dalam idup ku! LOL
Aku sampai Limbang pada 26 oktober 2010 di miri
Yes perut pun lapar terus makan d 2020 miri makan dimsum! Yummy!
Then round2 jap d Miri terus balik Limbang
Namun singgah lagi d Brunei lepak2 sana dulu
Petang then sampai Limbang! Then trun kedai terus makan malam
Woh keja makan and makan saja.. LOL
Then kesokan ari ku bangun lewat la konon bagi d sini
Mun kl kira time paling awal ku bangun.. LOL
Ku kemas2 rumah dan bilik ku.. Cuci toilet smua!
Then on9 computer then xpat on9! PPP adress modem x berlampu!
Shari ya ku tensen! duduk depan Modem ya! LOL
then mami ku membebel konon aku yang buat rosak coz aku adalah last pakai mlm before tu
Aku lagi la tensen! LOL
namun kejap jak pun mami membebel
dengan semangat aritok ku bangun awal gik telekom tanya
aher da ok! OK OK!
then tengahari kawan ku nana syafina msej aku mbak kuar
Yang penting dalam mesej ya nya padah nya lanja GUA! LOL
punya ksiokan and semangat aku turun and lagipun aku rindu juak mok jumpa nya
Then gik makan kat KFC *KFC lagi Tu * then pegi karok then jalan2 kat plaza!
Bukan jalan2 jak pun bershoping kami duak.. Beli gelang la beli rantai la beli keychain la! Ya bok nya! LOL.. Banyak juak kenangan nan Nana aritok!
Then sampai rumah on9 terus then Edeng IM aku mbak kuar gik
Lepak2 di pasar malam cina makan2 kolo mee and Minum
Then karok! Apu karok lagi! Abis sora eh! Ya bok artis nama nya! LOL

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea