Tuesday, June 4, 2013

STRESS

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 2:12 PM
Tup tup ni bhaaa ! Kau ingat ko sorang jak stress ? Ko tanya alang-alang kakya buat ayat hanjeng ko " OK LA TAKPA LA " pasya polah muka baui. Masalah nya aku xfaham soalan ko bangang badan bau busuk 10 tahun x lalu makan oleh bau badan ko. Haish. Ko da sebulan mk tunjuk hebat la ko nektok ? Dari marek ku nanga ko molah muka cibai ko ya. Damn ! Who u think u are ? Aisehmen. Speaking indah. Tok sorang gik datang bulan kali mk nganok2 orang jak. Mun la benda ya aku incharge aku xkisah. Tok benda aku x incharge and aku da remind orang yang suppose incharge bha. Aku da jalan kan keja aku k. Stress day ! Xpa 3minggu gik. I'm so cannot wait eh ( Ayat mbiak cina ) HAHA

Love
#Flowy'Reyn xoxo

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea