Thursday, April 2, 2015

New Place New Experiences

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 1:33 PM
Holla anneonyeonghaseyo.

Lama gilak x nulis blog. Last post i guess tahun 2013. Today aku punya lupa apa email aku untuk blog tok finally dapat. How are you my blog? Dulok aku slalu mok rasa mok deactive jak blog tok tapi fikir2 sayang juak so xjadi la mok buang. Last post xsilap aku bgtau berhenti keja part time kan? Ok now here i am.. aku continue my study at UNIKL MESTECH ambek kos kosmetik. eh ? Takdala aku ambek kos Environmental Healthcare. This is my 2nd Year sem 4. Laju jak masa berlalu kan tanpa d sedari. Dulu bukan main cakap taknak tggal semenanjung taknak smbung study d KL last KL juak ku sambung study. HAHAHA. So far i love Unikl Mestech. Even rumah kedai and kecik but i love here. Dapat jumpa ramai orang ramai kawan. I have my YGG13. Dapat bersukan walaupun xda padang. at least hasrat untuk aktif d Universiti aku mrasa masa sambung study d ctok. bersyukur gilak2 ctok aku jumpa kawan yang sama palak ngan aku gilak2 sama ngan aku. Sekarang aku tggal rumah sewa. total satu rumah 12 orang. I love them so so so much. Later on aku cerita kisah bagaimana kami 12 orang ni bole rapat. Dulok masa study Unisel aku slalu berangan dapat rapat ngan senior gurau2 senda tapi tnyata takda penah mrasa bila d unisel. But here thanks God i got the best senior ever. Semua sporting, baik and very supportive senior. Maybe aku x la kenal sangat semua senior but so far senior aku knal skrg mmg baik sangat. Thank you senior yang banyak tolong dalam masa 1 year d Mestech ni.

Apa gik mok tauk pasal ku d Mestech tok? klu d ceta semua rasa nya sampai bila2 pon x abis ku mk ceta because too many sweet memories here. Kadang2 ada juak rasa xmok study mok keja semua tapi so far i still choose continue my study. Dulok ingat gik masa sem 1 or 2 mybe aku slalu ngadu kat cgek senior yang aku rasa aku xda konfiden sambung study d Mestech. Alahai nak blajar benda biology smua mmg aku xminat langsung. Tapi nya mala berik semangat untuk aku terus kan study d ctok. Slalu ngacoh nya madah aku rasa aku last sem d ctok. last2 da sem 4 da knektok masih juak muka ku d Mestech. Flo dengan drama takkan berpisah kata cdak kawan ku gik. HAHA. Thank you guys yang slalu sentiasa support aku hingga sampai nya nektok. Ya still long way to go but mmg aku bsyukur aku mampu sampai sem 4 sambung study. Kadang2 ingat aku tok bodo gilak yala nanga kawan2 ku ctok semua dari Matrik, asasi, lepasan Diploma kos yang sama. aku jak myesat kan diri dari Fisio ke Environmental Healthcare. Apa der hal kan? HAHA.

Later on plak aku cerita pasal kawan kawan aku ctok and sapa crush ku ctok. LOL XD crush? Hmmmm mestech x banyak laki ensem. Ya jak so berebut la selagi mampu. EH? hahahhahaa till next time.

XOXO.

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea