Thursday, April 2, 2015

#YGG13

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 2:26 PM

Holla Anneonyeonghaseyo

#YGG13. Haha rasa nya budak mestek semua da tauk sapa YGG13 tok. Dont ask me YGG13 stand for what? LOL XD yang penting 13 tu no rumah sewa kitaorang. Kami satu rumah ada 12 orang. And i the oldest one but the most craziest one. Tak serupa paling tua dalam rumah. Mostly semua umur 21 tahun. Umur jauh beza tapi perangai sama jak semua. Masa mula2 masuk mestek aku kenal 3 orang jak. Housemate aku la cdak 3 ya. 1st Amaliena or aku nunggah nya Emjay. Nya tok muda setahun dari aku. Then Munirah Aminah or aku nunggah nya Mun and mostly cdak nungga nya Alah. aku da biasa nunggah nya mun so aku nunggah mun jak. haha. nya tok Anggun Mestek. xbole mok puji nya kacak lak kambang idung nya. haha so faham2 jak la mun ku madah nya Anggun Mestek. Kakya Hanis Hdzr. nya tok manja. selalu datang agak aku kakya manja2 ngan aku. Eeeeeee geram. hahaha. Kakya ku kenal Julita Kumilau. The only non muslim kawan ku mestek asal Sabah. Pendek pendek orang nya. hahahaha. Dari Julita tok la kenal yang slebih ya. Nadhirah Farihin, Tengku Rafeah, Nurul Syifa', Anis Afiqah, Nisa Latif, Niesha, Syafiqah. Maka bergabung la kami jadi 12 orang satu rumah sewa. Semua yang ku sebut ya tek semua housemate hostel Julita. Macam ney ndak ku bole rapat ngan cdak nang ku lupa da. Dulok masa d ostel masa sem 1 umah cdak atas umah kami tgkat 3 kami tngkat 2. So keluar masok jak ku gik umah cdak. Cdak pon nang semua mesra rakyat semua and semua sama palak ngan aku gilak macam aku suka tetak kdak aku. Pa gik nang kakya rapat la mekorang sampai nektok. Thank you bitch semua. I love all of you so much.

Mesti korang tertanya x komplik ka duduk serumah ramai 12 orang. Well bulak la klu ku padah xda nak? Mesti la ada tapi biasa la gaduh2 manja ya normal bagi budak perempuan tapi so far xda lg kami penah bgaduh sampai bertumbok la. hahahahaha. Klau kami bertumbok pon klu kami main game rebut kerusi ya. Gaduh bole masok ospital ku asak. HAHA. yang penting bila YGG13 berkumpul nang sumpah ku padah nang annoying gilak bunyi terutama gik kedai makan. Yobii ku padah nang kecoh cgek kedai ngan sora gelak tawa mekorang. nang tetak x pandei malu even meja laki pon xda mok tetak kdak mekorang. Yang lain diam jak lepak2 jak ceta mun kami YGG13 tok trun mkn. 10 batu bole dengar tetak mekorang. Apa gik dalam kelas mun bgabung. Yobiii nang tetak jak la keja. ada2 jak ceta mk d tetak. Waktu aktif YGG13 ku tok masa tengah mlm. Tengah malam ya la cdak mok main badminton masa ya juak mk senam aerobik d rumah masa ya juak la cdak gymnastic d rumah. Nasib la umah sewa kami tok jiran2 nya nang memahami. bising kedak ney pon nang xda gik so far orang komplen.HAHAHAHA.

Hanya satu jak mgabung kan kami 12 orang tok klu part party ka lagu party ka semua hyperaktif semua jadi nya. Nang automatik ku padah semua bergabung bersatu jiwa raga sebb smua YGG13 nang pantang dgr lagu Party. hahaha. So far minat kami satu rumah suka nanga wayang suka nanga ceta antu suka karaoke suka makan SUKA NANGA LAKI ENSEM. Mun nanga laki ensem hmmmmm semua nang hebat. Kepakaran paling hebat dalam diri cdak la ya. HAHAHA. YGG13 memang kacak havoc bergaya. Kunun la? Susah ku mk ceta perangai2 sorang2 ctok tapi ku padah la cdak nang THE BESSSSSTTT. I LOVE YOU #YGG13 !!!

Tanpa korang aku rasa aku xkan sampai tahap ni sambung study kat Mestek. I love you guys so much. Tanpa korang aku xkan rasa bertapa happy nya sambung study d mestek. Maafkan la saya kalau saya tersilap kata tsilap prangai ke. Maaf la kalau saya tak mjaga korang dengan baik. Saya tak tau nak express kan macam mana perasaaan sayang saya kat korang but deeply i love u guys so much. Hope our friendship berkekal sampai ke anak cucu semua. Yang penting kawin Niesha semua jangan pegi. hahahahaha.  Muahciked semua. SARANGHAEYO CHINGGU <3 nbsp="" p="">
GO #YGG13.





Love
#Flowy'Reyn xoxo






0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea