Monday, July 6, 2009

*i'm here wif new environment in big2 city*

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 5:42 PM
"hems i'm here now at kUALA LUMPUR"
hemss damm sunyi kat cnie!!
nak tauk cerita??
1st aku datang daftar wat de hell banyak nya orang!!
and the banyak2 orang semua pakai tudung ku tengok!!
and paling truk lagi aku terlupa bawa IMPORTANT thing!!!
tat it my DOCUMENT untok daftar!!!
ddammm shit tym kapal terbang aku baru ingat!!
then lepas tuu smbung cerita daftar tadi..
hems daftar punya daftar..abis laaa..
so pegi tengok "HoStel"
damm!!teruk sngat hostel tak macam kolej twintech..
the different is dalam bilik dorm besar tu dibahagi empat bilik..
satu bilik ada 4 orang..
so..dalam bilik aku ada 1 jak wat masa nie laa..
xtau ada ke orang masok lagi..
hope so "NO" laa..
ada 16 katil so 8 lagi kosong!!
but thankx god my roomates bes juga!!
so tym induksi/orentasi fuuu damm!!1
semua pakai tudung x ble lepas kan rambut..
mesti pakai lengan panjang watever laa!!
tym apa2 je aktiviti macam tersesat jak lam sekolah agama yaa!!!
eewwww!!!wat ddee hell!!1
then de most pling truk experience kat ctok aku kena bangun pukul 3.30 pagi!!not malam!
cilakak!!!dengan mata mengantok aku kena tggu orang abis sembhyang!!
ewwww!@!!!
but aher nya tym ari jumaaat yaaa!!!bis laa induksi yaaa!!!
but jumaat tuu aku x balik umah kakak laa..
cox ada gik semua pelajar kena ikut belajar taekwan-do!!
"SELF-DEFENCE" laaa katakan!!
but ok laa juak..ada juga ku belaja nak belasah orang!!
wahahhaakxc...!!!
so 6 july 2009
bermula laa kelas ku!!!
fuu damm!!semua subjek sains!!
semua kimia,fizik addmath kuar semua!!
"aduh mengapa"
but takpe!!!it for my future!!
chayo chayo!!
aza aza fighting suyenkz!!!
hahahahlx...
begitu laa alkisah aku kat sini!!
kawan??hems wat masa tok 3 je rapat nan aku!!
sowg dari "SARAWAK"
thankx god!!nya laaa kawan ku ctok!!
slain semua kawan juga..
i still miz ma fren kat limbang and kat twintech!!
miz u ol powk!!!


"IDUP INI HARUS DITERUSKAN"
jangan sia2 kan harapan "IBUBAPA" kita!!
betul x???
betu..betul..betul!!!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea