Thursday, June 10, 2010

♥ sahabat ♥

Posted by ♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ at 10:50 PM
sahabat?
GENG PEMBONCENG
nama itu dikenali dalam persahabatan kami sejak kami menengah
bak kata babi sial ku dulu hidup kami hanya gembira ketawa sahaja
walaupun macam2 berlaku ketika kami di skola menengah
kami masih berkawan dan ketawa bersama
tapi bila kami berjauhan
jarak itu telah banyak membawa masalah kepada persahabatan kami
pada mula nya mybe aku rasa marah sedih kecewa
tapi x pernah terlintas dalam fikiran ku mok benci cdak
aku xkan sanggup membenci korang kerna hal ini
aku faham juak korang bz tapi plez after this korang inform la kami
simple "HI" suda memandai bagi kami ctok
aku xsanggup kehilangan korang
once aku kawan dengan korang sampai bila2 pun kita still kawan
aku mok kita kembali macam dulu keluar sama2 gelak sama2
I LOVE all MY BESTIE GENG PEMBONCENG!

0 comments:

 

♥ Flowy'Reyn ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea